Krik . krik . krik
KMM-to-go

Wednesday, 21 May 2014 @ 22:08 | 0 Comment [s]

Hari isnin ni aku dah nak sambung belajar dah.  MATRIK MELAKA.  Ye,  kat situ lah aku nak smbg belajar nanti.  Tak tahu lahh.  Bercampur baurr taw perasaan tuhh.  Malas.  Ekcited.  Takut.  semua ade ahh.

Aku tolak UPU bukan ape.  Aku dapat Nurse kat UNISZa  . U tuh bagus je.  Just course tuh lahaii.  Lemohhh raseee   .

 "  Dah tahu tak minat,  kenapa apply dulu?  "

Ecewahhh,  mane lah aku tahu.  Aku apply semua bidang agama.  Satu je choice aku letak nurse.  Gatal tangan.  Eh ehh ehh.  Yang tu  pulak yg dapat kan.  Haha.   Kalau ikutkan untuk belaja.  Memang lahh nurse tak berat   tapi untuk kerjayaaaa. .. jadi nurse.  Kerja shift malam.  Hospital seram.  Jage wad org sakit mental.  Ahhh ahhh.  Mentality semua tuh. 😔

Lagipun,  aku nak jadi cikgu.  Kalau aku masuk matrik still ade harapan aku nak apply pendidikan nanti.  Still boleh jadi cikgu.  Huuu.  Harap lah aku lepas masuk IPG.  Sah sah dah jadi cikgu annnn.  Hahahaaha.  Keep calm and pray 💛

Sekarang  aku dah slow slow packing untuk gi KMM  sane.  Choii.  Last minutes  betul.  Doakan lah saya rajin tabah katang sabar dan bergaya kat sana.  Phohh.  Hahaha





Older Post | Newer Post

just typical yaya and i love the way i am ❤

Entry Tumblr

  • Tarapapa Tuesday
  • CARA MENGHILANGKAN EYEBAG ( MATA PANDA )
  • Alhamdulillah :)
  • Perubahan itu PERLU :)
  • Benda mahal memang kena jual mahal okay :')
  • Get well , dear :')
  • Ilma . Aku . Telekung :) *tittle ntah pape
  • WELC ❤ME 2014 ヅ
  • I'm busy . I'm busy --'
  • I'm Free★



  • The Credits!

    Template by : Sharanichi Potter
    Header By: Damia
    Re-Edited : Ilya:)

    Best View at GOOGLE CHROME (: