Krik . krik . krik
SPM™ ---> Az▲m T▲hun B▲ru ヅ

Tuesday, 25 December 2012 @ 19:53 | 1 Comment [s]


To mom and dad :D
Assalamualaikum :D Haha , Tak lama lagi 2013 akan menjengah kita , pada waktu yang sama 2012 akan perlahan2 meninggalkan kita . Welcome 2013 !! *lambai2 tangan . Byebye 2012 :( . Ekceli , aku tak suka tulis bendalah yang sedih2 bagai ni , Geli pulak tekak aku . Haha .

So , sedar tak sedar , aku dah masuk FORM 5 ! Jyeahh (Y) I am sweet seventeen :D (even birthday aku lambat lagi mak datuk hujung tahun nuhh )
Jadinya , otak aku ni ligat lah memikirkan SPM SPM SPM SPM SPM , aku takot gila weyy . Dah laa otak aku ni biasa2 jer . Tak genius . HAishh . Banyak yang nak kene cover balik . Takot takott :/

Sebagai langkah pertama , Aww ~ Beria nak berlangkah2 pulak kan . Haha , aku DAH menetapkan aku punya AZAM 2013 . Hamboihh ! Semangat bukan main . Nak taw ? Jeng jeng jenggg !!

Pertama , TAK BOLEH TIDUR DALAM KELAS . Aku tak tahu laa aku boleh laksanakan ke tak ? Aiyo00 , ingat senang ke budak asrama tak tidur dalam kelas . Payah doh . Tapi , aku kene berusaha . Yes . So , aku akan pastikan TYAH pon tak tidur skly . Ngeh2 . Biar buntang biji mata dua2 . Haha . Iniasitif yang paling berkesan ialah bawak gula2 ke kelas , makan time ngantuk :D

Kedua , SIAPKAN KERJA SEKOLAH TEPAT PADA MASANYA . Jangan tangguh2 kerja . Ada masa terluang , terus siapkan . Reduce borak2 and ngumpat2 . Haha . Diulang , REDUCE . Bukan hapuskan terus . Tak mampu nya :D

Next is , BANYAKKAN BERIBADAH KEPADA ALLAH .  Dekatkan diri kepada Allah . Usahakan bangun malam , qiamullail . Banyak baca Quran . Selawat Annur . Hmm . Insyaallah . (moga-moga Allah permudahkan segalanya :D Aminn )

Dan , mak aku sokmo pesan HORMAT CIKGU tuh . Kejam mane pon dia , sepelik mana pon peraturan yang dia buat , sesakai mana pon dia bagi code colour untuk beg sekolah . Tapi , TETAP jugak kene hormat yekk .Hehe .  Sayang  WARDEN dan cikgu :*

Lagi lagi lagi , , aku nak ubah perangai aku yang buruk ni . Pertama , PERLAHAN SIKITT KETAWA . Haishh . Itulah kelemahan aku yang payah sekaly nak dibendung . Sekali gelak , macam petir wa cakap sama luu ! Huduhh benor orang dngar . Tak senonohh . huhu . Aku dah rancang tahun depan taknak gelak HAHAHA daa , nak gelak KIKIKI jer . Ptuihh .

Aku juga nak  KURANGKAN SIKIT MENYAKAT ORANG a.k.a buat lawak bodoh . Haha . Mane lah taw kan , kita nak bergurau jerr , tapi orang terasa hati , tak memasal dah berdosa kita , ye tak ?

Paling penting , 2013 ni  NO BOYS / CRUSH / MELTING segala bagai . Aku ni , UMAGAII ,, kalau dah datang selak galak nya , mmg tak hirau daa , HAHA . Ramai orang ingat aku ni Anti-LELAKI , tapi kalau korang kenal aku , mesti kau akan cakap , 

"SUMPAH ! Ilya ni gatal nak mampos !! "

Haha , aku nak mintak maaf kalau sape2 yang aku pernah terkonon suka . Haha , aku yakin , banyak gila . Nak aku senarai ke ?  Takyah laa kan ;D Btw , sorry bebanyak , aku bebajet jer nak suka-suka . Sebenarnya , sikit pon aku tak suka sorang . Haha . Serious serious :D Jangan risau laa yer , my dearest CRUSH .  Tapi maybe korang tak perasan pon . I'm so good in acting . Haha .

Satu lagi , aku dah terlibat dengan pertandingan GILA_GILA Syazwani Qayyum yang bertajuk ---> SIAPA PALING CEPAT COUPLE SELEPAS SPM :D
 Sweet tak nama competition ni ? Haha , Kyum takpe lah , dia dah sederet orang tunggu . Haha . Aku ni ? So , mind set aku , 'No worry ILYA , Beli jer hadiah ke pemenang tuh nanti and settle '
aku ni jgn kan tunggu lepas Spm , berjanggut pun takde nak tunggu . HAHA . Well , dengar cerita NiecaMajok pun nak join competition nih . Niecaa . Mampu ke kau tak kapel sampai spm ? *angkat kening double jerk . Haha . Wa aci kerat jari maa !! TAK BOLEH nyaa :D

Okaiy , that all lah kott . Fighting SPM fighting !! :D


Nota kaki : Aku terkena badi suka kat Presiden Badar SMKAP . Tak tahu lah dah sembuh ke belum :(




Older Post | Newer Post

just typical yaya and i love the way i am ❤

Entry Tumblr

  • Wajah baru . Muahh sikitt :*
  • HOMEWORK :3
  • ♥PMR ♥
  • Family Day | HappyDuppy Day :D
  • Cendawan bergerak :D
  • *Nothing to display*
  • Kenal Ayuni and Lyana Evans ?? *angkatkeningtinggi...
  • Cerita TAZKIRAH MAGHRIB dulu tuhh by Shafiq
  • In love ?? Err =='
  • 4 Ak 2012 >>> Melabuhkan tiraii . Sobs



  • The Credits!

    Template by : Sharanichi Potter
    Header By: Damia
    Re-Edited : Ilya:)

    Best View at GOOGLE CHROME (: