Krik . krik . krik
*Nothing to display*

Wednesday, 5 December 2012 @ 23:32 | 2 Comment [s]

Lama dah tak menaip . Haha . Tapi disebabkan bosan yang GILER GILER , so aku bukak lah blogg aku . Hodoh kan ? Sokaiy :D

Aku pernah post kat FB dulu 
   " Perempuan bila , perempuan itu , perempuan ini ,.....You are boys . How you know about girl ? Aku yang real girl nih pon kadang tak tahu . "

Haha , klakar tapi itu lah memenuhi News Feed dan TL aku . Haha . Tapi aku suka baca . Terhibur :D 
 Satu lagi trend . Kalau girl dia akan post .... 
  " Boyfriend yang awesome akan.... bla bla bla bla "
Boy pulak akan post ...
  " Girlfriend yang baik akan .... bla bla bla bla "
Nampak tak permainan dia ? Haha . Aku rase , mereka nak gf/bf dia jadi mcm yang diimpikan tapi mungkin segan nak cakap . Kan ?
Takpe , kalau korang betul sayang kan gf/bf korang , TERIMA MEREKA SEADANYA :D Sebab mereka pon manusia biasa , banyak cacat cela . 
    Aku yakin , mesti semua nak jadi bf/gf yang setia , baik hati , awesome etc etc . Tapi kadang2 hakikatnya tidak . 
Bagi yang singleMingle pulak , kesian . Kalau tak layan kata sombong . Kalau layan kata gedik plak . Haishh . Aku rase nak backhand jer manusia2 mcm ni . Habis tuh ? Orang cantik yang kuat melayan , lelaki akan cakap " Wow , dia pandai berkomunikasi " . Tapi kalau orang hodoh yang kuat melayan , mesti lelaki akan kata " Eee , tak sedar diri " . Banyak cantik muka kau nak judge orang mcm tuh . Tak boley lah ! Muka lagi penting ke ? 
   Satu lagi , aku cukup menyampah orang yang mintak couple kat FB . Dah laa via chat jer . Batak sangat ke , bang ? Bila orang refuse cara baik , menyumpah2 bagai . Cakap sombong laa , bajek lawa laa . Tolong lah bersyukur , aku tak menyumpah kau mujur . Aku refuse cara baik . tapi kalau tak faham bahasa sangat . Terpaksa memaki hamun jugak . Terpaksa :D 
    Pesanan aku utk gigirl kat luar tu , jgn takut utk refuse bila org mintak kapel . Memaang laa rasa mcm bersalah . Lagi2 yang mintak tu crush kita kan ? Tapi sokaiy jer sbnarnya . Alih2 kau hilang sorang jer kawan . HAHA . MAne taw boley jadi bestie kew lagi lps tuh . HaHa . Kalau tak pun , no worry , kawan bukan seorang laa . Haha . Kadang ada yg kapel tuh sbb nak try mcm mane rase kapel tu . Tapi , hakikatnya , skaly korang kapel , korang akn terus terusan kapel . Love is addicted , okeiy . 
     Okeiy , OFF topic ('',) Haha ,budak sekarang ade jer idea post kat Fb atau tweet kat Twitter kan. Tapi mesti ke kalau post tu kene tambah ayt belakang . Like kalau stuju ... reTweet klau setuju .. Asal ? Cari supporter ? Haha . Haram aku nak like status mcm nih . 

NotaKaki : Jangan start conversation dengan HI jer , aku tak tahu nak reply ape =='
Dan kalau over sangat kau , aku terpaksa turn off chat ngan kau . Sorry :D 



Older Post | Newer Post

just typical yaya and i love the way i am ❤

Entry Tumblr

  • Kenal Ayuni and Lyana Evans ?? *angkatkeningtinggi...
  • Cerita TAZKIRAH MAGHRIB dulu tuhh by Shafiq
  • In love ?? Err =='
  • 4 Ak 2012 >>> Melabuhkan tiraii . Sobs
  • FAIL Arab Tinggi >> Sabar jew lah :D
  • GEmpar !! Teori kemunculan DAJJAL di SUKAN OLIMPIK...
  • DupDapDupDap>>>Majlis Khatam Al-Quran ;)
  • *Kriut.Kriut Penatnyaa shopping !!
  • GelakGempitaKamiKami ! * Just the way we are :D
  • Woww! The Best Friend . Forever * irama lagu The B...



  • The Credits!

    Template by : Sharanichi Potter
    Header By: Damia
    Re-Edited : Ilya:)

    Best View at GOOGLE CHROME (: